bartjecowboy.reismee.nl

USA 2016: De reis in een notendop...

Yéééhàààà! 29 jaar na mijn vorige Amerika-reis (5 maanden Mexico, USA en Canada in 1987) steek ik éindelijk nog eens de Grote Plas over! Op uitnodiging van studentenvriendin Marijn breng ik een bezoek aan de Guest Ranch The HideOut in Shell, Wyoming die ze samen met echtgenoot Peter uitbaat. Bedoeling is om op 10 oktober naar Denver te vliegen en met een huurauto langs de Rocky Mountains en de Oregon Trail (de route waarlangs de pioniers in de 19de eeuw naar de Westkust trokken) naar Wyoming te rijden. Daar mag ik een week proeven van het 'echte' cowboyleven in een weergaloze westernomgeving. Op de terugweg naar Denver passeer ik onder meer Yellowstone Nat'l Park en Grand Teton Nat'l Park. Op de terugreis maak ik dan nog even enkele dagen een tussenstop in Washington DC om de sfeer van de Presidential Election 2016 te proeven! Bedankt om met mij 'mee te reizen'. Enjoy!

Reacties

Reacties

Oda Houthoofd

It 'll be great Bart.

Bart Huyghe

Mercikes Oda!!

Sonja Pauwels

Goede reis ????????????

Tsjoene

Bart, ik wens je een toffe spannende reis met interessante ontmoetingen en belevenissen. Vergeet niet ons ook de pikante details te laten weten.
Have fun!

cindy

heel tof !!! have fun grts cindy

Old Shatterhand

The HideOut in Shell, Wyoming : daar wil ik naar toe.
Veel plezier.

Bart Huyghe

Merci voor alle goede wensen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!