bartjecowboy.reismee.nl

D-Day ('D' van 'Departure' minus 1

Hallo iedereen!

Welkom aan de ruim 230 volgers van mijn travel blog. Voor deze eerste aflevering ga ik het een beetje kort houden.... Het is nu 20.45 u en ik moet nog mijn valies maken!

Tongue Out
Gelukkig zijn alle documenten wel al in orde: paspoort, vliegtickets, e-visum voor USA... Daartoe moest ik vragen beantwoorden als onder meer 'Heeft u een dodelijk besmettelijke ziekte' of 'Heeft u ooit deelgenomen aan een terroristische aanslag of samenzwering'? In beide gevallen heb ik - volledig naar waarheid - uiteraard 'neen' geantwoord, maar ik vraag me af wie daar 'ja' zou invullen.

Morgen om 10 uur vertrekt mijn vliegtuig van Zaventem. Ik ben al blij dat er geen staking is van de bagagedrageres (fingers crossed). Stel je voor dat ik mocht vertrekken voor drie weken met enkel handbagage!? Mijn einddoel morgen is Denver, Colorado. Omwille van de ondoorgrondelijke jungle van de luchtvaarttarieven moet ik voor de voordeligste keuze wel een 'kleine' omweg maken. Dit is mijn vluchtschema voor morgen (alle tijdstippen zijn in plaatselijke tijd):

MAANDAG 10 oktober (totale reistijd 22u11min):
- BRUSSEL - STOCKHOLM: 10 u - 12.05 u met SAS 590 (2.05 uur vliegen)

- dan 2 uur wachten
- STOCKHOLM - CHICAGO : 16.35 u - 18.45 u met SAS 945 (9 uur vliegen)

- dan 4 uur wachten
- CHICAGO - DENVER : 22.40 u - 00.11 u (11 okt) met SAS 8731 (2.30 u vliegen, verzorgd door United Airlines).

Ik kom daar dus in het midden van de nacht toe....

Undecided
Ga dan direct mijn Ford Mustang gaan ophalen en.... mij op de achterbank leggen te slapen (denk ik). Enfin, dat zien we dan wel weer. Tot de volgende! Bart X

Reacties

Reacties

Béke

Have a safe trip, cowboy!

Antoon

Let the beast go go go !

monique

Voorspoedige reis!

Ann

Goeie reis Bart !

Erik de Scheirder

Goede reis mustang

mia

Have a save flight Bart, draag zorg voor jezelf !

Line

Geniet van je reis !

Freddy Verleye

Bart geef eens je vliegnummer door kan ik je volgen via Flightradar24. All the best.

Nadia Dewaele

wens je een fantastische reis toe, met blijvende mooie herinneringen.

Evelien vercruyssen

Have the trip of your dreams!!

Greet

Spannend ! Geniet ervan

Georgio

Veel plezier en geniet er van met volle teugen!

Françoise

Have lots of fun !

Greg

Yes we can!!

Karla

Amai chansaar, ben benieuwd hoe het verder gaat!

Bart Huyghe

Merci voor alle goede wensen! Heb wel al 36u niet meer geslapen! ???? Zit nu in Cheyenne (hoofdstad Wyoming) te ontbijten. Heb nog maar 200 km gereden en al superlandschappen gezien. Uitgebreider verslag volgt op reisblog.

Patrick

Hi cowboy

Oda Houthoofd

Hallo Bart, werd vanmorgen wakker en dacht, Bart is aangekomen op zijn ranch, eerste dag van zijn leven als cowboy, take care boy.

snoeck bert

voorzichtig met de ford, toffe machine om mee te rijden
wanneer kom je aan op de range

Bart Huyghe

Zondag Bert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!